Informacja Administratora

Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), Dz. U. UE. L. 2016.119.1 z dnia 4 maja 2016r., dalej RODO informuję:
1. dane Administratora i Inspektora Ochrony Danych znajdują się w linku „Ochrona danych osobowych”,
2. Pana/Pani dane osobowe w postaci adresu IP, są przetwarzane w celu udostępniania strony internetowej oraz wypełnienia obowiązków prawnych spoczywających na administratorze(art.6 ust.1 lit.c RODO),
3. jeżeli korzysta Pan/Pani z odnośnika na stronie będącego adresem e-mail placówki to zgadza się Pan/Pani na przetwarzanie danych w celu udzielenia odpowiedzi,
4. dane osobowe mogą być przekazywane organom państwowym, organom ochrony prawnej (Policja, Prokuratura, Sąd) lub organom samorządu terytorialnego w związku z prowadzonym postępowaniem,
5. Pana/Pani dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej,
6. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie przez okres i w zakresie niezbędnym do realizacji celu przetwarzania,
7. przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
8. ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
9. podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest fakultatywne (dobrowolne) w celu udostępnienia strony internetowej,
10. Pana/Pani dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanym procesom podejmowania decyzji przez Administratora, w tym profilowaniu.
zamknij

Regulamin projektu „Jutro bez barier"

Projekt „Jutro bez barier” nrRPLD.11.01.01-10-B002/19

Rok szkolny 2021/2022

Pliki do pobrania:

Regulamin projektu „Jutro bez barier"
Opis projektu - Jutro bez barier
Harmonogram organizacji projektu

1. POSTANOWIENIA OGÓLNE

  • Niniejszy regulamin określa zasady rekrutacji i uczestnictwa w Projekcie „Jutro bez barier”.
  • Projekt jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020.
  • Projekt jest realizowany przez Przedszkole Miejskie nr 137 – Integracyjne Łodzi w okresie od dnia 01.08.2021 r. do dnia 31.07.2022 r.
  • Biuro projektu mieści się w Przedszkolu Miejskim nr 137 – Integracyjnym, przy G. Roweckiego 6, 93-217 Łódź.
  • Regulamin projektu jest powszechnie dostępny na stronie internetowej Przedszkola. Można się z nim także zapoznać w biurze projektu.

2. SŁOWNIK POJĘĆ

Użyte w niniejszym Regulaminie pojęcia i skróty oznaczają:

  1. Beneficjent – Miasto Łódź
  2. Realizator – Przedszkole Miejskie nr 137 – Integracyjne w Łodzi
  3. Projekt – projekt pn.: „Jutro bez barier”
  4. Biuro projektu – Przedszkole Miejskie nr 137 – Integracyjne, przy
    G. Roweckiego 6, 93-217 Łódź, tel. 42 252 91 00, e-mail: kontakt@pm137.elodz.edu.pl
  5. Uczestnik projektu – dzieci i nauczyciele zakwalifikowani do udziału
    w projekcie, zgodnie z zasadami określonymi w niniejszym Regulaminie,
  6. Strona internetowa projektuhttps://pm137lodz.wikom.pl/strona/projekty

3. ZASADY FINANSOWANIA

Udział w Projekcie finansowany jest ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020.

4. CEL PROJEKTU

Celem głównym projektu jest: wyrównanie deficytów wynikających z niepełnosprawności u 22 dzieci w wieku 3-8 lat, uczęszczających do Przedszkola Miejskiego nr 137 – Integracyjnego w Łodzi poprzez doposażenie przedszkola, realizację dodatkowych zajęć wspierających w okresie od dnia 01.09.2021 r. do dnia 31.07.2022 r. oraz podniesienie umiejętności i kompetencji u 17 nauczycieli poprzez udział w szkoleniach niezbędnych do pracy z dziećmi niepełnosprawnymi w okresie od dnia 01.08.2021r do dnia 31.07.2022 r.

5. REKRUTACJA

  1. Rekrutacja dzieci do Projektu przeprowadzona zostanie we wrześniu 2021 r.
    w sposób bezstronny z poszanowaniem zasady równości szans i płci.
  2. Projekt skierowany jest do dzieci o specjalnych potrzebach edukacyjnych uczęszczających do Przedszkola Miejskiego Nr 137 Integracyjnego w Łodzi z uwagi na występujące u nich niepełnosprawności:
    - niepełnosprawność ruchowa w tym z afazją,
    - autyzm,
    - niepełnosprawność intelektualną w stopniu lekkim,
    - słabowidzące.
  3. Rekrutacja dzieci do przedszkola, a tym samym do udziału w projekcie będzie prowadzona wśród wychowanków przedszkola na podstawie zgody rodziców. Dokumentem niezbędnym do przyjęcia dziecka do udziału w projekcie będzie również orzeczenie do kształcenia specjalnego wydane przez poradnię psychologiczno–pedagogiczną.
  4. Na podstawie diagnozy potrzeb i możliwości, dzieciom przyznane zostaną odpowiednie formy wsparcia, w postaci dodatkowych zajęć zaprojektowanych we wniosku. Informacja o udzielonych formach wsparcia przekazana zostanie rodzicom/ opiekunom prawnym.
  5. Rekrutacja nauczycieli do udziału w szkoleniach odbędzie się w sierpniu 2021 r.
  6. Spośród wszystkich nauczycieli wyłonionych zostanie17 uczestników projektu, których kierunek nauczania będzie zgodny z tematyką szkoleń.
  7. Nauczyciele podniosą swoje kompetencje w zakresie: arteterapii i metody Weroniki Sherborne (14 nauczycieli), terapii ręki (5 pedagogów specjalnych) oraz neurosensomotorycznej integracji odruchów dynamicznych i posturalnych” (2 nauczycieli).

6. ZAKRES I FORMY WSPARCIA

  1. Projekt obejmuje wsparcie uczestników projektu w postaci organizacji dodatkowych zajęć edukacyjnych i specjalistycznych dla dzieci przez okres
    11 miesięcy, nabycie dodatkowych kompetencji przez nauczycieli w zakresie: terapii ręki, arteterapii, metody Weroniki Sherborne, neurosensomotorycznej integracji odruchów dynamicznych i posturalnych.
  2. W ramach projektu placówka zostanie doposażona w nowoczesny sprzęt
    i pomoce umożliwiające prowadzenie zaplanowanych zajęć/terapii.


7. UPRAWNIENIA I OBOWIĄZKI UCZESTNIKÓW PROJEKTU

     1. Uczestnik projektu jest uprawniony do:

  • korzystania z form wsparcia określonych w § 6,
  • regularnego uczestnictwa w zajęciach organizowanych w ramach Projektu.

     2. Rodzic/ Opiekun prawny dziecka:

  • korzystania z form wsparcia określonych w § 6,
  • regularnego uczestnictwa w zajęciach organizowanych w ramach Projektu.
  • wyraża zgodę na wykonywanie fotografii i materiałów audiowizualnych obejmujących wizerunek dziecka i publikację materiałów zdjęciowych, materiałów audio-wizualnych z udziałem dziecka na stronach internetowych, w środkach masowego przekazu, w celach informacyjnych i promocyjnych Projektu oraz na potrzeby informacji i promocji Europejskiego Funduszu Społecznego;
  • zobowiązuje się do uczestnictwa w spotkaniach informacyjnych;
  • wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych oraz danych dziecka w ramach Projektu do celów niezbędnych przy rekrutacji, organizacji działań w projekcie, monitoringu, ewaluacji i kontroli oraz na badanie ewaluacyjne


8. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

  1. Regulamin wchodzi w życie z dniem 01.08.2021 r.
  2. W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem decyzję podejmuje Dyrektor Przedszkola Miejskiego nr 137 – Integracyjnego w Łodzi, w oparciu
    o odpowiednie reguły i zasady wynikające z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020, a także przepisy wynikające z właściwych aktów prawa wspólnotowego i polskiego.
  3. Aktualna treść regulaminu dostępna jest w Biurze Projektu oraz na stronie przedszkolnej.
  4. Regulamin obowiązuje przez cały okres realizacji projektu.